No events

Kiekendieftoernooi 2016 BC Flevoland 26-11-2016

15e KIEKENDIEF MIXTOERNOOI

Op zaterdag 26 november 2016 organiseert BC Flevoland het Kiekendief Mixtoernooi.

Het is de 15e editie van dit super gezellige, sportieve, spannende en uitdagende toernooi!

Wij hebben er zin in en verwachten dat dit toernooi weer een succes wordt!

• Het toernooi is een mixtoernooi; er wordt alleen gemengddubbel gespeeld.(leeftijd v.a. 18 jaar)

• U dient recreatief of niet hoger dan 2e klasse District te spelen en er is plaats voor 32 koppels (te weten:16 recreanten- en 16 competitiekoppels). Indien het toernooi al ‘vol’ is, wordt u op de reservelijst geplaatst en kan er besloten worden 36 of 40 koppels toe te laten.De koppels worden op speelsterkte per poule ingedeeld. Competitiespelers en recreanten spelen in aparte poules.

• Er worden 6 volledige partijen gespeeld. Indien er 36 of 40 koppels geplaatst zijn, worden er 7 volledige partijen gespeeld.

• De kosten voor deelname aan het toernooi bedragen, als u contant in de hal betaalt, € 10,- per persoon.Indien u het inschrijfgeld vooraf overmaakt, dan is het inschrijfgeld € 9,- per persoon.

U kunt vanaf nu inschrijven tot 1 november. Op het inschrijfformulier (in de bijlage) geeft u zelf uw speelniveau aan en wij delen u (zo goed als mogelijk, naar eer en geweten) op sterkte in.

U speelt tegen badmintonners van andere verenigingen of de eigen club!

In de bijlage kunt u het inschrijfformulier met de verdere bijbehorende -bepalingen downloaden.

Sporthaladres

De Rietlanden